Beoordelingen van Bienvenue Groningen

Recente recensies

4.0
Dennis
6 augustus 2021

Alles was veel en lekker!

RP
7 juli 2021

Andere spareribs wat grotere botten en meer vlees echt zalig! De rest was ook goed hoor.

Sandra de jong
5 juni 2021
Dennis
29 mei 2021

We hebben genoten!

RP
23 mei 2021

Kwalitei wisselt. Laatste 2x was echt goed! Heb er van genoten. Vriendelijke bezorger. Was salade vergeten kwam nog ff brengen. Ik had het niet eens in de gaten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
20 mei 2021

Hij kwam heel vroeg had hem later laten komen

RP
20 mei 2021

Was heerlijk!!!! 😁😁😁😁

RJ
8 mei 2021

Top! Veeeeeel beter dan de vorig keer. Heerlijke friet en er werd gebeld helaas geen spareribs maar wel een heerlijke grote biefstuk.

Rp
11 april 2021

Normaliter altijd perfect maar dit keer.. wat hebben jullie met de steakfriet gedaan. Te kort gebakken smaakte nergens naar gelijk de prullenbak in de rest was ok. Jammer volgende keer beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pr
7 april 2021

😁

Mohammed Abdeen Ahmed
5 april 2021

Om 00:40 besteld terwijl ze om 01:00 zouden sluiten. Nog achteraan gebeld voor extra opmerking. Online betaald maar nooit wat ontvangen. Slechte service en niemand kunnen contacteren hierover

Pr
26 maart 2021
pr
19 maart 2021
RP
6 maart 2021

Perfect!

RJ
28 februari 2021
Cece
15 februari 2021

Zoete spareribs besteld. Smaak: - was lekker en goed op smaak - aardappelschijfjes waren lekker gekruid, maar beetje afgekoeld. Bezorgtijd: - keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RP
15 februari 2021

Prima! 😃

Dennis
13 februari 2021
Gea
8 februari 2021

Restaurant blijkbaar gesloten ivm het weer, maar wel bevestiging bestelling en betaling. Daarna geen contact meer. Gemeld via Sitedish en wacht op vervolg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea
7 februari 2021

Biefstuk flauw van smaak, jammer. Folieborden niet fijn, beetje lekkage bij bezorging en eten in elkaar geschoven. Verpakking eten echt van belang.

Dennis
30 januari 2021

Lekker gegeten!

Rp
24 januari 2021

Prima

RP
27 december 2020

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
23 november 2020

Ten eerste vroeg ik om steakfriet kreeg aardappelschijfjes wat te hard is hebakken en broodje kaas? Die was deels verbrand en waar de kaas is gebleven.. dit keer was het echt onder de maat zonde van mijn geld eerste keer dat ik meer dan de helft in de prullenbak moest gooien..

R.J.
14 november 2020

Helemaal top!

Pluizerd
7 november 2020

Alles was prima!

Helga
20 september 2020
Nico Bellick
6 september 2020

Smerigste kapsalon ooit gegeten. Zonder te melden smijten ze er een halve flesje knoflooksaus overheen. Al 24 uur buikpijn. Geen aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.
23 augustus 2020

Bestel vaker altijd perfect! Dit keer geen steakfriet maar normaal helaas te krokant gebakken en spare ribs en broodje kaas smaakte ook anders dan normaal beetje jammer volgende keer beter!

Anoniem
17 augustus 2020

Lekkere warme pizza’s. Er was iets mis gegaan met de bestelling. Telefonisch contact gehad en wij kregen alsnog een nieuwe pizza. Hele aardige bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RP
30 juli 2020

Bedankt voor de gratis fanta! En het eten smaakte goed 🙂

Domenico
27 juli 2020

Zalige en warme Pizza’s! Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

landtrecht
26 juli 2020

zou fijn zijn als de omschrijving gelezen word heb al 3 x patat met zout gekregen terwijl ik gevraagd had om zonder omdat ik geen kruiden of zout erop mag. deze x al maar niet eens meer gebeld wel jammer. ook zat de gratis frisdrank er niet bij.

Mariëtte
15 juni 2020

Snelle levering en super lekkere pizza's

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.
4 juni 2020
Anoniem
31 mei 2020

Top zoals always!

Lady Flo
23 maart 2020
R.
6 maart 2020

Half 5 besteld zeven uur eten 😂 foutje vanwege dat de webiste uit de lucht was hoorde ik. Eten was warm en top!!! De goede kok was er weer. De bezorger is altijd aardig! Het was weer helemaal top!

Andrea
14 december 2019

Pizza was koud en niet echt wat je van een quatro formagio verwacht

Emrah
7 oktober 2019
Mar
8 augustus 2019

Top pizza

Ronald
4 augustus 2019

Geen op of aanmerkingen, je krijgt wat je besteld op het beloofde tijdstip, wat wil je meer?

Jet
15 juni 2019
Suus
7 januari 2019

Pizza zoals altijd goed! Alleen erg jammer dat de bezorger me vroeg vanuit mn flat naar beneden te lopen om de pizza te halen. Meneer stond buiten met een sigaretje op me te wachten. Hij had best wel even de pizza aan de deur kunnen bezorgen. Verder vriendelijke man, maar irritant dat je dan eerst weer je schoenen en jas aan moet doen. Is me nog nooit gebeurd bij thuisbezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
13 november 2018

Normaal altijd goed! Alleen 1 sausje vergeten dit keer en de pizza was niet echt warm meer.

Suus
27 oktober 2018

Altijd heerlijke pizza’s, alleen zijn ze wel de extra topping vergeten dit keer.

Lily
13 oktober 2018

Pasta was heeerlijk! Alleen jammer dat ik mijn gratis blikje cola niet heb gekregen

Wietse
24 september 2018

Wel besteld, nooit gekomen.

Melvin
16 september 2018
Ratna
26 juli 2018

Eten was top bezorging ook ?

Nora
14 juni 2018

Vroeger kreeg je veel meer spareribs dan patat. Nu krijg je meer patat dan spareribs. Alsof ik betaal voor een grote bord patat. 15 euro!!! Nooit meer bestel ik!! Nooit!!!

Andjanie
8 mei 2018

Had pasta carbonara besteld.. was echt smaakloos en slijmerig zonde van Mn geld helaas.. heb alles moeten weggooien werd er misselijk van normaal wel echt super lekker eten! Bezorging was goed en snel.

Bestelling 18013cnn
7 mei 2018

Bestelling werd pas bezorgd na 2 uren wachten. Twee maal telefonisch contact gezocht met Bien Venue, beide keren red gezegd dat de koerier onderweg was. En bij het tweede telefoontje werd gezegd dat de pizza binnen 20 min. bezorgd zou worden. Dit was echter niet het geval. De medewerker die de telefoon opnam riep dus maar wat zonder concreet te informeren naar de status Vd bestelling.

Sharon
1 april 2018

Pizza was lekker alleen beetje jammer dat de bezorger niet genoeg geld bij zich had gebelt naar jullie en zouden het lamgs brengen is NIET gebeurt wat ik echt slecht vind!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
17 januari 2018

Pizza met flauwe salami, flauwe kaas, beetje smaakloze topping in z'n geheel. Goedkoop? Verder wel erg mooie dunne bodem, zoals het hoort. Maar de bodem mag ook wel wat smaakvoller. Erg jammer...

Sleman
9 november 2017
Anita
1 november 2017

Lekkere dunne bodem zoals dat hoort bij een pizza. Alleen de topping mag wel iets royaler en de kaas iets smaakvoller. Vandaar mijn 4 sterren en niet 5 voor de kwaliteit. De bezorging was supersnel, pizza was nog lekker heet, top!

Babs
10 oktober 2017
Emrah Yurtmaz
9 september 2017

Beste Hadji

Babs
25 juli 2017

Het Eten is heelijk?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexandra
7 juni 2017

Lekker eten en klantvriendelijk!

Margreet
9 mei 2017

Heb gisteren een portie spareribs besteld 8-05-2017 de portie.S waren kleiner dan normaal en het was koud en totaal geen smaak .ik heb toen besloten om te bellen en te zeggen dat het eten koud was . er werd toen tegen. Mij gezegt dat de baas mij terug zou bellen . ik ben niet terug gebeld !!!!!!!! 28.50!!! Betaald voor koud eten !!!! Ik bestel hier nooit meer wat!!!!

Magdalena
2 april 2017
Margreet
25 maart 2017

Het was weer superrrrr lekker

Margreet
6 maart 2017

Alles was super

Margreet
19 februari 2017

De spare ribs waren weer heerlijkkk. Salade knapperig vers. Compliment !!!!!!!!!!! Ruime porties superrrrrrr

Margreet
11 februari 2017

Voor de 2e keer spareribs besteld het was weer super goed,ruim voldoende ,salade super vers kortom weer geslaagd??

Margreet
4 februari 2017

Spare ribs waren erg lekker,ruime porties

Lola
1 februari 2017

Lekker gegeten!

Isa
18 januari 2017

Heb bijna 2 uur op de bestelling moeten wachten. Kon geen sorry van af. Helaas voor ons geen bestellingen meer hier.

Koos
8 januari 2017
Angela
8 december 2016
Maaike
27 november 2016
Nora
9 november 2016

Het eten was koud. Voor een kapsalon kip zat er tot aan de helft meer salade in dan vlees. De bodem zat met koude patat bedekt en daarna koude vlees. Ik had er 2 besteld en beiden waren koud. Ik ben diep teleurgesteld. Ik zal nooit meer bestellen.

Angela
1 november 2016

Ongelooflijk lekker eten! Mooi en mals vlees.Wij zijn fan geworden.

Esther
23 september 2016

Ondanks dat ze bij het verkeerde adres stonden, en mn blikje drinken er niet bij zat, hebben we weer heerlijk gegeten. En vriendelijke mensen!

klamer
23 september 2016

super, het kon niet beter heerlijk eten en goed warm

Rikken
19 september 2016

Broodjes tonijn waren lekker. Zo ook de pizza shoarma en wrap kip. Enige minpuntje was dat sommige Italiaanse broodjes te donker gebakken waren. Bezorging was prima. Alleen de pizza werd nageleverd.

Eszter Marta Popoluska
9 augustus 2016

Ik vond de levering is echt slecht, want ik moest meer dan een uur wachten op mijn bestelling.

Angela
31 juli 2016

Het duurde een uur maar het was het wachten waard! Het was was echt heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klara
19 juli 2016

We hebben besteld via de site, direct betaald via ideal en geen bestelling ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en na 2,5 uur maar patat gehaald.... onze kinderen hadden honger!!!! Dag geld????

Paulius
16 juni 2016

Super super, de beste kapsalon in de stad, misschien in heel nederland! Aanrader!

Rowen
1 mei 2016

Kapsalon veelste weinig kabab !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T. Harder
23 maart 2016

Sorry hoor,de 2 Lahmacun shoarma en kaas waren lauw tot koud aan toe. Ik ga maar op zoek naar een ander resteurant,want dit is al de tweede keer achter elkaar dat dit gebeurt. en het extra shoarma en kaas waren ver te zoeken. Ben klaar met hun.

T.Harder
21 maart 2016

Vond de kwaliteit niet zo goed,als ik van jullie gewend ben. Weinig vlees Lahmacun shoarma en kaas en het vleees was niet helemaal gaar. De kaas van de Lahmacun shoarma en kaas was ver te zoeken of niet aanwezig.

Nr
18 maart 2016

Het eten was te laat dus belde ik om te vragen waar het bleef. Ik ben zeer onfatsoenlijk te woord gestaan en zelfs uitgescholden! De meneer hing op toen ik hem vertelde dat hij zijn bezorger mocht terugroepen. We hebben uiteindelijk erg lekker gegeten van de cafetaria om de hoek...

Snorloos
12 maart 2016

Heerlijk gegeten voor diverse malen. Bezorging ook netjes en vaak al binnen een half uur. Bienvenue staat inmiddels als favoriete app op mijn telefoon. Aanrader dus....

T.Harder
27 februari 2016

Was weer heerlijk,alleen wel raar dat ik per besteling steeds transactiekosten moet betalen als ik per ideal betaal,en volgens mij mag dit wettelijk niet eens meer.

T. Harder
26 februari 2016

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding,en hhel snel bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Snorloos
24 februari 2016

De eerste keer dat we hier iets bestellen, nog niet eerder zo lekker gegeten!!!! Het was heerlijk en mooi op tijd bezorgd. Echt een aanrader en staat bij ons boven aan de lijst. TOP!!!

T. Harder
23 februari 2016

Goede kwaliteit voor een lage prijs,en snel geleverd.

sietsema
31 januari 2016

Ik heb het idee dat er een andere eigenaar op zit .na de verbouwing ..eten was koud nu al 2 x

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floor Lokken
30 januari 2016

Pizzabrood met kruiden en kruidenboter besteld + een salade tonijn. (Stond ook op de handgeschreven bon) maar heb brood met tonijn en pepers ontvangen in plaats van een salade. Dit brood was echt ontzettend scherp en dus totaal niet lekker. De bestelling is wel snel geleverd.

Hashem
2 januari 2015
Joep
21 december 2015

De menukaart is veranderd en de pizza`s zijn aanzienlijk duurder geworden. De rest gelijk. Ook zijn er schotels aan toegevoegd. De saus wordt tegenwoordig netjes verpakt (feedback van vorige bestellers heeft kennelijk gewerkt). Het eten was verder prima. 1 kanttekening; een köfte was altijd met `pizzabroodje` ipv een pitabroodje. Die zou ik liever weer terug hebben, want die combinatie maakt het juist zo lekker.

Monique
12 december 2015

Snel bezorgd. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Monique
1 november 2015

Bestelling gedaan maar was niet goed. Gebeld en keurig is er de juiste bestelling na bezorgd. Super te spreken over dit bedrijf. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruben
12 oktober 2015

Dat de bezorgtijd op een zondag langer is dan normaal heb ik begrip voor. (Half 9 besteld, 10 uur bezorgd..) Dat de pizza dan vervolgens koud/lauw is en het bakje (duurbetaalde) saus vervolgens ook nog eens in de tas opengeknald is waardoor die zo goed als leeg is en alles er onder zit niet. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renske
25 september 2015

De paprika was zuur... Alsof het rechtstreeks uit t potje kwam. De knoflooksaus betaald maar was niet goed verpakt dus geen knof bij de pizza. Helaas

joep
25 september 2015

Voor de 3e keer besteld. De 2e keer miste er een onderdeel van de bestelling, maar we hebben afgesproken dat dit bij de 3e keer recht zou worden gezet, omdat we in principe voldoende hadden voor ons gezelschap. Dit is dan ook gedaan, keurig. De recensie ziet er verder uit als onze eerste, dus geen achteruitgang geconstateerd. Prima, we bestellen nog een keer vaker.

Herman
18 september 2015

duurde meer dan een uur voordat het er was

Reactie van Bienvenue

Ons excuses dat dat het langer dan gewoon heeft geduurd. Het was op eens druk op dat moment. wij zullen ons pest doen om dit te verbeteren. Aan de andere kant zijn wij blij dat het u heeft goed gesmaakt.

Joep
14 september 2015

Aangezien Bienvenue recentelijk pas weer is geopend, waren wij nieuwsgierig naar de kwaliteit van de diverse gerechten. Daarom hebben we dan ook verschillende dingen besteld, te weten; broodje köfte, lamacun kebab, lamsshoarma en een pizza (unitas). Stuk voor stuk viel ons deze 'proeverij' mee. Het smaakte uitstekend, het vlees was prima, de salades vers en complimenteerden het vlees. De uiensaus is anders dan vroeger, maar prima en de pizza beter dan voorheen. Als dit de standaard blijft, dan

Reactie van Bienvenue

wij zijn zeker blij met u reactie over onze kwaliteit en beloven ons beat te blijven doen.